Klachtenregeling

Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend bij:

TIPZ
t.a.v. dhr. N. van der Rijt
Europaweg 97
5707 CL Helmond

of per mail info@tipz.nl

Wij zullen de ontvangst van uw klacht per e-mail binnen 24 uur en per post maximaal binnen 5 werkdagen bevestigen. De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar uw klacht tot volle tevredenheid af te handelen.

Binnen twee weken kunt u een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op uw klacht verwachten.

Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u binnen 4 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt.

Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van uw klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.

Mochten we samen niet tot een oplossing komen, dan verwijzen wij u door naar onze onafhankelijke derde:
NRTO (zie algemene voorwaarden op onze website).

TIPZ legt zich neer bij de uitspraak van de Geschillencommissie.

De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar.